Äntligen!!!!

Ja...vad ska jag säga. Tidningarna har läckt lite av Moderaternas nya partiprogram och äntligen finns det ett parti som lovar att arbeta för att JAG SKA BLI LYCKLIG!!!! Det är inte illa, jag som trodde att det var en högst personlig känsla och inte något som går att generalisera.
Sen att de är det enda arbetarpartiet som finns, gör ju inte saken sämre.....

I lördags när vi var ute i skogen och hittade så otroligt vackra svampar i massor...då kände jag en känsla av lycka och tacksamhet över de gåvor som finns och som vi alla kan ta del av. Undrar just hur moderaterna ska kunna tillgodose denna enkla lyckokänsla....
Ja, vad kan jag säga mer än att jag ska nog lusläsa moderaternas partiprogram, risken är att jag kommer uppfatta den som ett skämt och ett hån mot oss som lever i det vanliga verkliga samhället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0